ID: 6901
Wittenberg's Host, Receptionist, Part time - The Wittenberg
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
The Wittenberg is the latest Aparthotel from SACO, The Serviced Apartment Company. We are one of Europe's market leaders in the Serviced Apartment sector. Infamous for our ingrained welcoming culture, you will feel apart of this friendly but ambitious company from your first day of joining. The Wittenberg will open its doors to guests in late Autumn and we are now looking for applicants to come and create the latest SACO team.
Here is a little more info about Wittenberg to give you a sense of what you can be a part of here in Amsterdam;
'Eighteenth century on the outside and yet contemporary within, Wittenberg is a haven for travellers seeking a second home. This boutique aparthotel provides you with the freedom to unplug from the hectic into the calm elegant but relaxed surroundings in the heart of Amsterdam. Behind its majestic, historic and canal-side façade, each apartment has been carefully designed to be unique, Dutch and modern. Wittenberg combines the attentive service of a boutique hotel with the convenience and independence of residential living.
It's difficult to not feel comfortable the moment you walk through our doors. Filled with natural light and spacious, each of our 115 apartments have been restored and altered to reflect the conveniences of contemporary Dutch design whilst preserving the Wittenberg's authentic and original ethos, charm and character. Wittenberg is furnished with a myriad of beautiful indoor and outdoor spaces exclusive to the guests of the property ideal for work, play, meetings, gatherings and/or some quiet down time.
Our colleagues have been trained to be discreet and welcoming, available at all times to help you with any questions you have or prepare you a cup of artisan coffee if that's what you fancy. At Wittenberg, the pace, lifestyle and everything else is entirely up to you. So make yourself at home.'
Sounds interesting? Then apply to join us and be a part of our exciting journey.
Functiebeschrijving
Ben jij op zoek naar een functie waar jouw persoonlijkheid het verschil maakt? Waar je wel die extra tijd krijgt om de gast tevreden te stellen? Bij ons krijg je dat, omdat wij geloven in echte gastvrijheid. Door het minimale verblijfsduur van 7 dagen bouwen wij een goede relatie op met onze gasten. Als gast-heer/vrouw en een belangrijk lid van het receptieteam bent u verantwoordelijk voor het verzekeren dat al onze gasten in The Wittenberg welkom ontvangen worden en dat hun verblijf een prettig en comfortabel verblijf is.
Gast / Klantenservice leveren
Dag-tot-dag operatie
Functie-eisen
Kennis / vaardigheden / kwalificaties
Competenties en waarden
Ambitieus zijnHeeft een sterk verlangen om te bereiken op stretch targetsReageren op de behoeften van de gast / klant en zorgt ervoor dat de klantenservice consistent wordt geleverd om aan de behoeften van alle klanten te voldoenOndersteunt verandering, is coöperatief en handelt volgens SACO's beste belangenDoe het Juiste Wil werken in een klimaat gebaseerd op vertrouwen en openheidCommuniceert duidelijk en effectiefToon uitstekende luistervaardighedenDemonstreert persoonlijke integriteitTeam geest Demonstreert teamgeest en een flexibele benadering van zakenCreëert vertrouwen in relatiesBedrijfsvaardigheden In staat zijn om een fundamenteel begrip van de bedrijfs- en SACO-waarden te tonenHeeft de competentie voor de vereiste baan en technische vaardighedenGrijpt elke kans en laat het niet los!
Here is a little more info about Wittenberg to give you a sense of what you can be a part of here in Amsterdam;
'Eighteenth century on the outside and yet contemporary within, Wittenberg is a haven for travellers seeking a second home. This boutique aparthotel provides you with the freedom to unplug from the hectic into the calm elegant but relaxed surroundings in the heart of Amsterdam. Behind its majestic, historic and canal-side façade, each apartment has been carefully designed to be unique, Dutch and modern. Wittenberg combines the attentive service of a boutique hotel with the convenience and independence of residential living.
It's difficult to not feel comfortable the moment you walk through our doors. Filled with natural light and spacious, each of our 115 apartments have been restored and altered to reflect the conveniences of contemporary Dutch design whilst preserving the Wittenberg's authentic and original ethos, charm and character. Wittenberg is furnished with a myriad of beautiful indoor and outdoor spaces exclusive to the guests of the property ideal for work, play, meetings, gatherings and/or some quiet down time.
Our colleagues have been trained to be discreet and welcoming, available at all times to help you with any questions you have or prepare you a cup of artisan coffee if that's what you fancy. At Wittenberg, the pace, lifestyle and everything else is entirely up to you. So make yourself at home.'
Sounds interesting? Then apply to join us and be a part of our exciting journey.
Functiebeschrijving
Ben jij op zoek naar een functie waar jouw persoonlijkheid het verschil maakt? Waar je wel die extra tijd krijgt om de gast tevreden te stellen? Bij ons krijg je dat, omdat wij geloven in echte gastvrijheid. Door het minimale verblijfsduur van 7 dagen bouwen wij een goede relatie op met onze gasten. Als gast-heer/vrouw en een belangrijk lid van het receptieteam bent u verantwoordelijk voor het verzekeren dat al onze gasten in The Wittenberg welkom ontvangen worden en dat hun verblijf een prettig en comfortabel verblijf is.
Gast / Klantenservice leveren
- Het verwelkomen van onze gasten, aannemers en bezoekers
- Gedenkwaardige service in elk stadium van het verblijf
- Door leuke en spannende dingen in en rond The Wittenberg te delen met onze gasten
- Doorlopend op zoek naar mogelijkheden om de omzet en bezettingsgraden te maximaliseren
- Het identificeren van kansen voor up-selling
- Optimaal gast contact / beleving om herhaling te stimuleren
Dag-tot-dag operatie
- Betalingen, cash handeling en einde van de dag verzorging
- Ondersteuning van de Assistent Manager en General Manager om ervoor te zorgen dat onze Housekeeping en Maintenance Teams consequent een hoge standaard van appartementen behalen.
- Beheersing van reserveringen en vragen (via verschillende kanalen, inclusief online, email, telefoon en persoonlijk) op een professionele en efficiënte manier
- Inchecken en uitchecken van onze gasten
- Actieve deelname aan teambijeenkomsten en persoonlijke ontwikkeling sessies
Functie-eisen
Kennis / vaardigheden / kwalificaties
- Je hebt minimaal een jaar werk- of stage ervaring opgedaan als medewerker Front Office
- Je beheerst de Nederlandse- en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift
- Je bent communicatief en sociaal vaardig
- Je beheerst verschillende software systemen zoals Microsoft Office, Excel
- Oog voor detail / Initiatief nemen / verkoop gedreven, dat ben jij.
- Je kunt inspelen op de verwachtingen / behoeftes van de gasten
Competenties en waarden
Ambitieus zijnHeeft een sterk verlangen om te bereiken op stretch targetsReageren op de behoeften van de gast / klant en zorgt ervoor dat de klantenservice consistent wordt geleverd om aan de behoeften van alle klanten te voldoenOndersteunt verandering, is coöperatief en handelt volgens SACO's beste belangenDoe het Juiste Wil werken in een klimaat gebaseerd op vertrouwen en openheidCommuniceert duidelijk en effectiefToon uitstekende luistervaardighedenDemonstreert persoonlijke integriteitTeam geest Demonstreert teamgeest en een flexibele benadering van zakenCreëert vertrouwen in relatiesBedrijfsvaardigheden In staat zijn om een fundamenteel begrip van de bedrijfs- en SACO-waarden te tonenHeeft de competentie voor de vereiste baan en technische vaardighedenGrijpt elke kans en laat het niet los!