ID: 13642
Support professional met HR expertise en affiniteit met ict.
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Onze opdrachtgever is een leverancier van bedrijfssoftware. Als customer support medewerker beantwoordt je vragen van klanten over software op het gebied van personeelsadministratie en ziekteverzuim. Zowel telefonisch als via mail draag je oplossingen aan. Je bent belangrijk voor de klant, omdat jouw adviezen het gebruikersgemak verbeteren. Je maakt optimaal gebruik van specifieke kennis bij consultants en ontwikkelaars om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Functie-eisen
Je hebt MBO+/HBO werk- en denkniveau en beschikt bij voorkeur over een afgeronde studie in de richting personeel & arbeid. Je bent klantgericht en beschikt over uitstekende analytische vermogens en affiniteit met ict. Je werkt graag in teamverband en je kunt snel aanhaken op het gewenste niveau. In contact met klanten ben je vriendelijk, hulpvaardig en rustig. Je kunt goed luisteren, bent een doorzetter en je gaat gecompliceerde vragen niet uit de weg. Je spreek- en schrijfvaardigheid is uitstekend.
Arbeidsvoorwaarden
Een fulltime baan in een moderne, prettige werkomgeving met een informele bedrijfscultuur waarin ruimte is voor eigen ontwikkeling. Een aantrekkelijk salaris en goede arbeidsvoorwaarden.
Functie-eisen
Je hebt MBO+/HBO werk- en denkniveau en beschikt bij voorkeur over een afgeronde studie in de richting personeel & arbeid. Je bent klantgericht en beschikt over uitstekende analytische vermogens en affiniteit met ict. Je werkt graag in teamverband en je kunt snel aanhaken op het gewenste niveau. In contact met klanten ben je vriendelijk, hulpvaardig en rustig. Je kunt goed luisteren, bent een doorzetter en je gaat gecompliceerde vragen niet uit de weg. Je spreek- en schrijfvaardigheid is uitstekend.
Arbeidsvoorwaarden
Een fulltime baan in een moderne, prettige werkomgeving met een informele bedrijfscultuur waarin ruimte is voor eigen ontwikkeling. Een aantrekkelijk salaris en goede arbeidsvoorwaarden.