ID: 8505
Senior Receptionist(e) - Grand Hotel Huis ter Duin
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Huis ter Duin vacaturesAl vanaf 1885 ontvangt Grand Hotel Huis ter Duin haar gasten aan het strand van Noordwijk aan Zee. Leden van het Huis van Oranje, evenals leden van het Belgisch Koninklijk Huis, kunstenaars en acteurs bezochten regelmatig Huis ter Duin. In de zestiger jaren werd het hotel verkocht en doorverkocht en kwam uiteindelijk terecht in de handen van de huidige eigenaar.
Met haar rijke bestaan van ruim 125 jaar is het inmiddels uitgegroeid tot een vijfsterren deluxe hotel met 228 kamers, 22 suites en 4 penthouses. Het hotel is al bijna tien jaar aangesloten bij Preferred Hotel Group en mag zich daarmee als het ware het etiket van exclusief en luxueus hotel opplakken. Grand Hotel Huis ter Duin is het enige hotel in Nederland, naast bijna 140 hotels over de rest van de wereld, dat hierbij is aangesloten. Preferred Hotel Group kiest voor kwaliteit in plaats van kwantiteit en werkt met het Quality Assurance Program. Deze service standards zijn enerzijds een handvat voor de medewerkers om het serviceniveau te waarborgen en anderzijds is het voor de gast een indicatie van het serviceniveau.
Onze restaurants maken van het verblijf van onze gasten een culinair hoogtepunt. Restaurant Latour is het prestigieuze a la carte restaurant van Grand Hotel Huis ter Duin en de trotse bezitter van een Michelin ster. Voor een informele lunch of diner kunnen de gasten terecht in Restaurant La Terrasse. Tijdens de zomermaanden kunnen de gasten volop genieten op de zonnige terrassen van La Terrasse, de Buitenbar en onze nieuwe aanwinst Breakers Beach House. Dit nieuwe strandpaviljoen is afgelopen zomer geopend en verwelkomt de gasten van harte voor een lichte maaltijd, lunch of een borrel op het terras. Tot de overige faciliteiten behoren: de Kids Club, diverse lounges, Bar Maritime, Club Conversation, de Gift Shop, het Health Centre met o.a. zwembad en sauna's, het Wellness Centre en de fitness- en biljartruimte. Naast alle faciliteiten beschikt het hotel nog over 19 multifunctionele zalen met een maximum capaciteit van 1500 personen.
Functiebeschrijving
Senior Receptionist(e)
Ambities aan Zee'
Organisatie
Al vanaf 1885 ontvangt Grand Hotel Huis ter Duin haar gasten aan het strand van Noordwijk aan Zee. Met haar rijke bestaan van ruim 125 jaar is het inmiddels uitgegroeid tot een vijfsterren deluxe hotel met haar diverse restaurants, bars en lounges en als laatste aanwinst Breakers Beach House.
Voor de afdeling Front Office zijn wij op zoek naar een Senior Receptionist(e) met Beach Ambitions'. Voor meer informatie over (werken bij) Grand Hotel Huis ter Duin surf naar www.ikwerkmetpassie.nl of www.huisterduin.com.
Functieomschrijving
Als Senior Receptionist(e) ben je mede verantwoordelijk voor de First Impression van onze gasten. Als Senior Receptionist(e) van Grand Hotel Huis ter Duin ben je het eerste aanspreekpunt voor onze gasten en dus ons visitekaartje. Het verwelkomen en te woord staan van onze gasten behoren tot je dagelijkse werkzaamheden, evenals het in- en uitchecken van onze gasten. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het telefoon- en faxverkeer en de kassa. Je voorziet onze gasten van de juiste informatie en weet een goede en professionele indruk achter te laten.
Flexibiliteit, teamspirit, motivatie en collegialiteit zijn belangrijke elementen in het uitvoeren van de functie. Je toont hoge mate van interesse in de organisatie en haar diensten en voert met passie en enthousiasme voor het vak je werkzaamheden uit.
Taken en verantwoordelijkhedenOntvangen, in- en uitchecken van gasten;Dagelijks bijwonen van de briefing en op de hoogte zijn van evenementen en activiteiten in en rondom het hotel;Verwerken van betalingen met behulp van het kassassyteem;Afrekenen van verteringen, contant of met bankpas/creditcard;Overdragen van de kassa bij einde dienst en verantwoorden van ontvangen gelden en betalingen;Verlenen van service, zoals het verzorgen van de wekservice, opvangen en doorgeven van boodschappen, klachten e.d.;Aannemen en doorverbinden van gesprekken met gasten of collega's;Verstrekken van algemene informatie, noteren en doorgeven van boodschappen;Opstellen, beantwoorden en verzenden van standaardbrieven en e-mails;Verzenden en ontvangen van faxberichten;Verzorgen van een deel van de uitgaande post;Geven van algemene en toeristische informatie aan gasten;Bewaken en alert zijn op de toegangen van het hotel en de veiligheid;Verzorgen van uitgifte en inname van sleutels en piepers;Contact onderhouden met de Housekeeping in verband met late departures, day use kamers en early arrivals;Oproepen van collega's (o.a. bij calamiteiten);
Wij bieden jou Een vast of parttime dienstverband;Een unieke ervaring aan het strand in een boeiende werkomgeving!;Een salaris conform Arbeidsvoorwaardenreglement Horeca (afgestemd op functie en werkervaring);8% Vakantietoeslag;Collectieve zorgverzekering;Tegemoetkoming in de reiskosten (afhangend van afstand);Free for One (kom je met een gezelschap eten, dan hoef je als medewerker niet te betalen);Korting op kamerovernachtingen;10% korting op artikelen vanuit onze giftshop;Een Preferred Carrière Netwerk: je kunt eventueel ook verder groeien in een van de andere hotels van de Preferred Hotel Group.
Functie-eisen
Functie-eisen
Werken in de hotellerie doe je met passie. De juiste combinatie vinden tussen service, persoonlijke aandacht en professionaliteit is essentieel in ons vak. Daarom vragen wij medewerkers met een passie voor gastheerschap en een leergierige en professionele instelling. De volgende eigenschappen worden in deze functie van je verwacht:
Ervaring in een dergelijke functie is een vereiste;Mbo werk- denkniveau;Je bent gastvrij, representatief en welgemanierd;Communicatief makkelijk in de omgang met gasten en collega's;Je voelt je thuis in een servicegerichte omgeving;Bereid om avond- en weekenddiensten te werken en geen 9 tot 5-mentaliteit;Je bent gemotiveerd en niet bang voor een uitdaging;Professionele en servicegerichte houding;Je beheert de Nederlandse, Engelse en Duitse taal;Kennis van MS Word, Ms Excel en MS Outlook.
Met haar rijke bestaan van ruim 125 jaar is het inmiddels uitgegroeid tot een vijfsterren deluxe hotel met 228 kamers, 22 suites en 4 penthouses. Het hotel is al bijna tien jaar aangesloten bij Preferred Hotel Group en mag zich daarmee als het ware het etiket van exclusief en luxueus hotel opplakken. Grand Hotel Huis ter Duin is het enige hotel in Nederland, naast bijna 140 hotels over de rest van de wereld, dat hierbij is aangesloten. Preferred Hotel Group kiest voor kwaliteit in plaats van kwantiteit en werkt met het Quality Assurance Program. Deze service standards zijn enerzijds een handvat voor de medewerkers om het serviceniveau te waarborgen en anderzijds is het voor de gast een indicatie van het serviceniveau.
Onze restaurants maken van het verblijf van onze gasten een culinair hoogtepunt. Restaurant Latour is het prestigieuze a la carte restaurant van Grand Hotel Huis ter Duin en de trotse bezitter van een Michelin ster. Voor een informele lunch of diner kunnen de gasten terecht in Restaurant La Terrasse. Tijdens de zomermaanden kunnen de gasten volop genieten op de zonnige terrassen van La Terrasse, de Buitenbar en onze nieuwe aanwinst Breakers Beach House. Dit nieuwe strandpaviljoen is afgelopen zomer geopend en verwelkomt de gasten van harte voor een lichte maaltijd, lunch of een borrel op het terras. Tot de overige faciliteiten behoren: de Kids Club, diverse lounges, Bar Maritime, Club Conversation, de Gift Shop, het Health Centre met o.a. zwembad en sauna's, het Wellness Centre en de fitness- en biljartruimte. Naast alle faciliteiten beschikt het hotel nog over 19 multifunctionele zalen met een maximum capaciteit van 1500 personen.
Functiebeschrijving
Senior Receptionist(e)
Ambities aan Zee'
Organisatie
Al vanaf 1885 ontvangt Grand Hotel Huis ter Duin haar gasten aan het strand van Noordwijk aan Zee. Met haar rijke bestaan van ruim 125 jaar is het inmiddels uitgegroeid tot een vijfsterren deluxe hotel met haar diverse restaurants, bars en lounges en als laatste aanwinst Breakers Beach House.
Voor de afdeling Front Office zijn wij op zoek naar een Senior Receptionist(e) met Beach Ambitions'. Voor meer informatie over (werken bij) Grand Hotel Huis ter Duin surf naar www.ikwerkmetpassie.nl of www.huisterduin.com.
Functieomschrijving
Als Senior Receptionist(e) ben je mede verantwoordelijk voor de First Impression van onze gasten. Als Senior Receptionist(e) van Grand Hotel Huis ter Duin ben je het eerste aanspreekpunt voor onze gasten en dus ons visitekaartje. Het verwelkomen en te woord staan van onze gasten behoren tot je dagelijkse werkzaamheden, evenals het in- en uitchecken van onze gasten. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het telefoon- en faxverkeer en de kassa. Je voorziet onze gasten van de juiste informatie en weet een goede en professionele indruk achter te laten.
Flexibiliteit, teamspirit, motivatie en collegialiteit zijn belangrijke elementen in het uitvoeren van de functie. Je toont hoge mate van interesse in de organisatie en haar diensten en voert met passie en enthousiasme voor het vak je werkzaamheden uit.
Taken en verantwoordelijkhedenOntvangen, in- en uitchecken van gasten;Dagelijks bijwonen van de briefing en op de hoogte zijn van evenementen en activiteiten in en rondom het hotel;Verwerken van betalingen met behulp van het kassassyteem;Afrekenen van verteringen, contant of met bankpas/creditcard;Overdragen van de kassa bij einde dienst en verantwoorden van ontvangen gelden en betalingen;Verlenen van service, zoals het verzorgen van de wekservice, opvangen en doorgeven van boodschappen, klachten e.d.;Aannemen en doorverbinden van gesprekken met gasten of collega's;Verstrekken van algemene informatie, noteren en doorgeven van boodschappen;Opstellen, beantwoorden en verzenden van standaardbrieven en e-mails;Verzenden en ontvangen van faxberichten;Verzorgen van een deel van de uitgaande post;Geven van algemene en toeristische informatie aan gasten;Bewaken en alert zijn op de toegangen van het hotel en de veiligheid;Verzorgen van uitgifte en inname van sleutels en piepers;Contact onderhouden met de Housekeeping in verband met late departures, day use kamers en early arrivals;Oproepen van collega's (o.a. bij calamiteiten);
Wij bieden jou Een vast of parttime dienstverband;Een unieke ervaring aan het strand in een boeiende werkomgeving!;Een salaris conform Arbeidsvoorwaardenreglement Horeca (afgestemd op functie en werkervaring);8% Vakantietoeslag;Collectieve zorgverzekering;Tegemoetkoming in de reiskosten (afhangend van afstand);Free for One (kom je met een gezelschap eten, dan hoef je als medewerker niet te betalen);Korting op kamerovernachtingen;10% korting op artikelen vanuit onze giftshop;Een Preferred Carrière Netwerk: je kunt eventueel ook verder groeien in een van de andere hotels van de Preferred Hotel Group.
Functie-eisen
Functie-eisen
Werken in de hotellerie doe je met passie. De juiste combinatie vinden tussen service, persoonlijke aandacht en professionaliteit is essentieel in ons vak. Daarom vragen wij medewerkers met een passie voor gastheerschap en een leergierige en professionele instelling. De volgende eigenschappen worden in deze functie van je verwacht:
Ervaring in een dergelijke functie is een vereiste;Mbo werk- denkniveau;Je bent gastvrij, representatief en welgemanierd;Communicatief makkelijk in de omgang met gasten en collega's;Je voelt je thuis in een servicegerichte omgeving;Bereid om avond- en weekenddiensten te werken en geen 9 tot 5-mentaliteit;Je bent gemotiveerd en niet bang voor een uitdaging;Professionele en servicegerichte houding;Je beheert de Nederlandse, Engelse en Duitse taal;Kennis van MS Word, Ms Excel en MS Outlook.