ID: 12754
Medewerker Customer Service (fulltime)
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Een mooie werkgever in de omgeving van Parkstad. Bij gebleken geschiktheid zijn er mogelijkheden voor onbepaalde tijd.
Functieomschrijving
Zit klantenservice in jouw bloed? Word jij blij van een tevreden kant en ben je goed in multitasken? Ben jij commercieel maar wil je geen harde verkooptargets? Dan zijn we op zoek naar jou! Soort baan: fulltime met mogelijkheden voor onbepaalde tijd.Wat zijn je werkzaamheden?(rood-) Behandelen van alle vragen en klachten en waar mogelijk afhandelen volgens standaardprocedures(rood-) Verstrekken van telefonische informatie over het product en dienstenpakket en het gebruik van apparatuur en installatie, versturen van informatiepakketten en verzorgen van uitgaande post naar klanten. (rood-) Ontvangen van storingsmeldingen en het analyseren van de meldingen(rood-) De klant instrueren (indien mogelijk) om de storing zelf op te lossen(rood-) Het maken van een effectieve en efficiënte planning t.b.v. monteurs en adviseurs (minimale leegstand in agenda, minimale reistijden, minimaal overwerk)(rood-) Verantwoordelijk voor de administratieve verwerking en de nazorg in het proces(rood-) Ontvangen van bezoek
Functie-eisen
Customer service medewerkerMedewerker klantenserviceKlantcontactcenter MBOGevraagd opleidingsniveau: minimaal MBO.Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.Meer informatie is te verkrijgen bij Regio Maastricht, telefoonnummer (043) 321 81 51. Referentienummer van deze vacature: 007201722014.
Een mooie werkgever in de omgeving van Parkstad. Bij gebleken geschiktheid zijn er mogelijkheden voor onbepaalde tijd.
Functieomschrijving
Zit klantenservice in jouw bloed? Word jij blij van een tevreden kant en ben je goed in multitasken? Ben jij commercieel maar wil je geen harde verkooptargets? Dan zijn we op zoek naar jou! Soort baan: fulltime met mogelijkheden voor onbepaalde tijd.Wat zijn je werkzaamheden?(rood-) Behandelen van alle vragen en klachten en waar mogelijk afhandelen volgens standaardprocedures(rood-) Verstrekken van telefonische informatie over het product en dienstenpakket en het gebruik van apparatuur en installatie, versturen van informatiepakketten en verzorgen van uitgaande post naar klanten. (rood-) Ontvangen van storingsmeldingen en het analyseren van de meldingen(rood-) De klant instrueren (indien mogelijk) om de storing zelf op te lossen(rood-) Het maken van een effectieve en efficiënte planning t.b.v. monteurs en adviseurs (minimale leegstand in agenda, minimale reistijden, minimaal overwerk)(rood-) Verantwoordelijk voor de administratieve verwerking en de nazorg in het proces(rood-) Ontvangen van bezoek
Functie-eisen
Customer service medewerkerMedewerker klantenserviceKlantcontactcenter MBOGevraagd opleidingsniveau: minimaal MBO.Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.Meer informatie is te verkrijgen bij Regio Maastricht, telefoonnummer (043) 321 81 51. Referentienummer van deze vacature: 007201722014.