ID: 9288
Medewerker Binnendienst
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Een leuke organisatie in de technische branche.
Functieomschrijving
Als Medewerker Binnendienst houd je je bezig met het beheren, uitbreiden en onderhouden van een klantenportfolio. Dit doe je door middel van het telefonisch benaderen van klanten en het proactief aanbieden van de producten en diensten. Je werkzaamheden zullen dan ook onder andere zijn:
- Portfolio management: het proactief telefonisch benaderen van portfolioklanten en het ontwikkelen van lokale sales-strategieën in overleg/samenwerking met Field Sales en Customer Service.
- Relatiebeheer: het beantwoorden van vragen van de klant, zelfstandig onderhouden van zowel mondeling als schriftelijk klantcontact en het beheren van een goede relatie met de interne en externe klanten.
- de communicatiehistorie met de klant in het CRM systeem verwerken, het zorgdragen voor een accurate registratie van klantgegevens en klantafspraken in het systeem.
Functie-eisen
- MBO + / HBO Niveau
- Minimaal 3 jaar ervaring in een commerciële rol
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
- Ervaring met het Microsoft Office pakket (voornamelijk Excel)
- Ervaring met SAP (CRM+R3) is een pré
Verder beschik je over de volgende competenties:
- Resultaatgerichtheid
- Snel en accuraat kunnen werken
- Communicatief en administratief vaardig
Arbeidsvoorwaarden
- Een functie voor 32 tot 40 uur in de week voor langere tijd, waarbij je vast in dienst kan komen. Je bent 100 procent van de tijd bezig met warme acquisitie (relatiebeheer).
- Een goed salaris (afhankelijk van ervaring/leeftijd).
Een leuke organisatie in de technische branche.
Functieomschrijving
Als Medewerker Binnendienst houd je je bezig met het beheren, uitbreiden en onderhouden van een klantenportfolio. Dit doe je door middel van het telefonisch benaderen van klanten en het proactief aanbieden van de producten en diensten. Je werkzaamheden zullen dan ook onder andere zijn:
- Portfolio management: het proactief telefonisch benaderen van portfolioklanten en het ontwikkelen van lokale sales-strategieën in overleg/samenwerking met Field Sales en Customer Service.
- Relatiebeheer: het beantwoorden van vragen van de klant, zelfstandig onderhouden van zowel mondeling als schriftelijk klantcontact en het beheren van een goede relatie met de interne en externe klanten.
- de communicatiehistorie met de klant in het CRM systeem verwerken, het zorgdragen voor een accurate registratie van klantgegevens en klantafspraken in het systeem.
Functie-eisen
- MBO + / HBO Niveau
- Minimaal 3 jaar ervaring in een commerciële rol
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
- Ervaring met het Microsoft Office pakket (voornamelijk Excel)
- Ervaring met SAP (CRM+R3) is een pré
Verder beschik je over de volgende competenties:
- Resultaatgerichtheid
- Snel en accuraat kunnen werken
- Communicatief en administratief vaardig
Arbeidsvoorwaarden
- Een functie voor 32 tot 40 uur in de week voor langere tijd, waarbij je vast in dienst kan komen. Je bent 100 procent van de tijd bezig met warme acquisitie (relatiebeheer).
- Een goed salaris (afhankelijk van ervaring/leeftijd).