ID: 9900
Advertentie ID: #9900 is verwijderd van uw verlanglijst.
Administratief medewerker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Voor een relatie in Haarlem zijn wij op zoek naar een administratief medewerker. Het bedrijf bevindt zich in de installatiesector.
Functieomschrijving
Ben jij administratief onderlegd en op zoek naar een uitdagingen baan voor langere tijd? Dan ben jij de kandidaat die wij zoeken!De werkzaamheden bestaan uit:(rood-) Boeken van inkoopfacturen(rood-) Controleren en verwerken van de urenverantwoordingen(rood-) Debiteurenbeheer(rood-) Beheer bedrijfskleding en kantoorartikelen(rood-) Diverse administratief ondersteunende werkzaamheden(rood-) Werken met Navision / 4PS(rood-) Telefoon / storingen aannemen(rood-) Afhankelijk van kennis en ervaring mogelijk op termijn ook de planning van monteurs.
Functie-eisen
Ervaring als administratief medewerker is vereist. De geschikte kandidaat is communicatief vaardig en kan goed in een mannencultuur werken. Je bent flexibel inzetbaar en kan verschillende werkzaamheden oppakken. Je weet hierin duidelijke prioriteiten te stellen. Wat kun jij van Adecco verwachten?(rood-) Het startsalaris voor deze functie bedraagt €2100, afhankelijk van leeftijd(rood-) 25 vakantiedagen op jaarbasis (bij fulltime dienstverband)(rood-) Reiskosten €0,19 per km(rood-) 8% vakantietoeslag(rood-) Iedere woensdag je salaris gestort(rood-) Na 26 gewerkte weken via Adecco ga je deelnemen aan ons pensioenfonds(rood-) Gratis en onbeperkt toegang tot het trainingsaanbod van GoodHabitz (online leeromgeving)Reageer vandaag nog door op de sollicitatiebutton te klikken en je gegevens bij ons achter te laten. Eerst meer info? Bel dan met Monique Meijer op nummer 020-6544767 of stuur een e-mail naar [email protected]. We vertellen je graag meer over deze vacature.
Voor een relatie in Haarlem zijn wij op zoek naar een administratief medewerker. Het bedrijf bevindt zich in de installatiesector.
Functieomschrijving
Ben jij administratief onderlegd en op zoek naar een uitdagingen baan voor langere tijd? Dan ben jij de kandidaat die wij zoeken!De werkzaamheden bestaan uit:(rood-) Boeken van inkoopfacturen(rood-) Controleren en verwerken van de urenverantwoordingen(rood-) Debiteurenbeheer(rood-) Beheer bedrijfskleding en kantoorartikelen(rood-) Diverse administratief ondersteunende werkzaamheden(rood-) Werken met Navision / 4PS(rood-) Telefoon / storingen aannemen(rood-) Afhankelijk van kennis en ervaring mogelijk op termijn ook de planning van monteurs.
Functie-eisen
Ervaring als administratief medewerker is vereist. De geschikte kandidaat is communicatief vaardig en kan goed in een mannencultuur werken. Je bent flexibel inzetbaar en kan verschillende werkzaamheden oppakken. Je weet hierin duidelijke prioriteiten te stellen. Wat kun jij van Adecco verwachten?(rood-) Het startsalaris voor deze functie bedraagt €2100, afhankelijk van leeftijd(rood-) 25 vakantiedagen op jaarbasis (bij fulltime dienstverband)(rood-) Reiskosten €0,19 per km(rood-) 8% vakantietoeslag(rood-) Iedere woensdag je salaris gestort(rood-) Na 26 gewerkte weken via Adecco ga je deelnemen aan ons pensioenfonds(rood-) Gratis en onbeperkt toegang tot het trainingsaanbod van GoodHabitz (online leeromgeving)Reageer vandaag nog door op de sollicitatiebutton te klikken en je gegevens bij ons achter te laten. Eerst meer info? Bel dan met Monique Meijer op nummer 020-6544767 of stuur een e-mail naar [email protected]. We vertellen je graag meer over deze vacature.