ID: 925
Advertentie ID: #925 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
B2B Klantenservice medewerker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever legt zich toe op de verkoop van kantoorartikelen in de ruimste zin van het woord en doet dit middels vele vestigingen in zowel binnen- als buitenland.
Functieomschrijving
Heb jij een passie voor klantenservice en wil je graag bij een dynamische internationale onderneming werken? Lees dan gauw verder! Voor onze opdrachtgever, een internationale onderneming die handelt in kantoorartikelen, zijn wij per direct op zoek naar een B2B Klantenservice medewerker. Binnen deze functie ben je een ambassador voor het bedrijf die proactief en reactief contacten met zakelijke klanten beheert via verschillende communicatiemiddelen, zoals telefoon, email, webchat, social media etc. De focus van de B2B Klantenservice medewerker ligt bij het verzorgen van rapportages en hoogwaardige klantenservice voor voornamelijk de productondersteuning en het afhandelen van het bestelproces.De B2B Klantenservice medewerker is een tweedelijns functie plus meer. Je behandelt e-mails en tickets voor zakelijke klanten waarbij je tijdig problemen probeert op te lossen en proactief de klant belt. Het betreft vaak klachten als: beschadigde producten, incorrecte facturen of levering producten. Je onderzoekt de oorzaken van klachten door de gegevens te analyseren en je doet suggesties ter verbetering.Daarnaast wordt geacht dat de B2B Klantenservice medewerker proactief contact opneemt met de klant als er problemen zijn, bijvoorbeeld veranderingen in een bepaald soort product of als er producten niet op voorraad zijn. Verder is de B2B Klantenservice medewerker op de hoogte van alle operationele proces- en werkinstructies en fungeert je als een link met verschillende interne afdelingen, zodat queries/klachten efficient worden opgelost Naast eerder genoemde taken, dien je ook administratief werk te verrichten.De voertaal in het bedrijf is Engels, waardoor beheersing van die taal uitstekend moet zijn. Het betreft een tijdelijke, fulltime functie van 6 maanden met kans op uitloop.
Functie-eisen
Om in aanmerking te komen voor de functie B2B Klantenservice medewerker, voldoe je aan de volgende eisen;
Voldoe jij aan bovenstaande eisen en past deze functie bij jou? Klik dan op de knop "Solliciteer direct!" en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Onze opdrachtgever legt zich toe op de verkoop van kantoorartikelen in de ruimste zin van het woord en doet dit middels vele vestigingen in zowel binnen- als buitenland.
Functieomschrijving
Heb jij een passie voor klantenservice en wil je graag bij een dynamische internationale onderneming werken? Lees dan gauw verder! Voor onze opdrachtgever, een internationale onderneming die handelt in kantoorartikelen, zijn wij per direct op zoek naar een B2B Klantenservice medewerker. Binnen deze functie ben je een ambassador voor het bedrijf die proactief en reactief contacten met zakelijke klanten beheert via verschillende communicatiemiddelen, zoals telefoon, email, webchat, social media etc. De focus van de B2B Klantenservice medewerker ligt bij het verzorgen van rapportages en hoogwaardige klantenservice voor voornamelijk de productondersteuning en het afhandelen van het bestelproces.De B2B Klantenservice medewerker is een tweedelijns functie plus meer. Je behandelt e-mails en tickets voor zakelijke klanten waarbij je tijdig problemen probeert op te lossen en proactief de klant belt. Het betreft vaak klachten als: beschadigde producten, incorrecte facturen of levering producten. Je onderzoekt de oorzaken van klachten door de gegevens te analyseren en je doet suggesties ter verbetering.Daarnaast wordt geacht dat de B2B Klantenservice medewerker proactief contact opneemt met de klant als er problemen zijn, bijvoorbeeld veranderingen in een bepaald soort product of als er producten niet op voorraad zijn. Verder is de B2B Klantenservice medewerker op de hoogte van alle operationele proces- en werkinstructies en fungeert je als een link met verschillende interne afdelingen, zodat queries/klachten efficient worden opgelost Naast eerder genoemde taken, dien je ook administratief werk te verrichten.De voertaal in het bedrijf is Engels, waardoor beheersing van die taal uitstekend moet zijn. Het betreft een tijdelijke, fulltime functie van 6 maanden met kans op uitloop.
Functie-eisen
Om in aanmerking te komen voor de functie B2B Klantenservice medewerker, voldoe je aan de volgende eisen;
- Je hebt aandacht voor details;
- Per direct beschikbaar voor minimaal 6 maanden;
- Vermogen om goed onder druk te werken zonder dat dit de kwaliteit van werken beïnvloed;
- Minimaal MBO/HBO werk- en denkniveau;
- Uitstekende computer- en technologie kennis;
- In staat prioriteiten te bepalen en tijd te beheren;
- Uitstekende vaardigheden in communicatie, beïnvloeden en onderhandelen;
- Comfortabel met empowerment en proactieve klantbenadering;
- Uitstekende klantenservice vaardigheden en in het bouwen van zakelijke relaties;
- Ervaring met het werken in een klantgerichte omgeving, binnen een Customer Contact center omgeving;
- Ervaring in het omgaan met moeilijke situaties;
- Probleemoplossend vermogen, flexibel en met groot aanpassingsvermogen;
- Beknopte en boeiende communicatiestijl, zowel mondeling als schriftelijk.
Voldoe jij aan bovenstaande eisen en past deze functie bij jou? Klik dan op de knop "Solliciteer direct!" en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.