ID: 9248
Advertentie ID: #9248 is verwijderd van uw verlanglijst.
Klantadviseur Menzis ( €12.91 per uur )
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
De afdeling Service is onderdeel van het cluster Klant & Operations en verzorgt, met uitzondering van de zorgadviesgesprekken, alle contacten met de klant. Het klantproces is ingericht op de onderdelen de klant verkrijgen, de klant bedienen en de klant behouden. Op basis van doelstellingen worden afspraken gemaakt om deze onderdelen uit te voeren. De afdeling Service heeft hierin de regie. De afdeling bestaat uit teams die werkzaam zijn op de locaties Groningen, Enschede en Den Haag. Voor de afdeling in Groningen zoeken wij nieuwe klantadviseurs! Startdatum week 20 ( 14 mei 2018 ) en week 26 ( 25 juni 2018 )
Functieomschrijving
Heb jij de drive om onze klanten nog beter en gerichter te helpen? Voel jij je verantwoordelijk voor iedere klant en hebben de online en sociale kanalen geen geheimen voor jou? Reageer dan op onze vacature Klantadviseur!Als klantadviseur ben je hét aanspreekpunt en luisterend oor voor de klant. Je hebt het dan ook in je om jezelf eigenaar te maken van iedere klantvraag. Naast telefonisch klantcontact, nemen klanten steeds vaker contact met ons op via de online en sociale kanalen. Aantoonbare ervaring met het beantwoorden van klantvragen op deze manier is dan ook mooi meegenomen. En waar mogelijk wijs je de klant op selfservice toepassingen.Je bent verantwoordelijk voor het volledig, efficiënt en naar tevredenheid afhandelen van het klantcontact. Als de situatie er een keer om vraagt om buiten de gebaande paden te lopen, dan gebruik je gezond verstand om tot een menselijke oplossing te komen. Alle contacten registreer je in het CRM-systeem. Je werkt in teamverband, vindt collegialiteit belangrijk en draagt samen met je collegas op een proactieve wijze bij aan de teamdoelstellingen en het realiseren van je eigen resultaatafsprakenStart en salaris.De startdatum is in 20 of week 26 ( Geen vakantie in augustus mogelijk )Optie tot 28 30, 32 of 34 uur per week.Je start in die week met een fulltime training.De functie is gewaardeerd in schaal 5 van de CAO voor Zorgverzekeraars (€ 12,91 bruto per uur). Geinteresseerd? Mail je CV + motivatie naar [email protected] voor meer info: 050 302 87 20
Functie-eisen
Ervaring met klantcontact en binnen de (zorg)verzekeringswereld is een pré;Pro activiteit en overtuigingskracht; je herkent je in de woorden menselijk, voor elkaar en daadkrachtig. Hoge mate van zelfwerkzaamheid.Minimaal MBO4 + werk- en denkniveau.In het bezit van een diploma Wft Zorgverzekeringen of bereid om deze te halen ( Op kosten van Adecco ).Engels is een pré.Gevraagd opleidingsniveau: minimaal HBO.Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.Meer informatie is te verkrijgen bij Adecco Regio Groningen, telefoonnummer (050) 312 11 20. Referentienummer van deze vacature: 036201810005.
De afdeling Service is onderdeel van het cluster Klant & Operations en verzorgt, met uitzondering van de zorgadviesgesprekken, alle contacten met de klant. Het klantproces is ingericht op de onderdelen de klant verkrijgen, de klant bedienen en de klant behouden. Op basis van doelstellingen worden afspraken gemaakt om deze onderdelen uit te voeren. De afdeling Service heeft hierin de regie. De afdeling bestaat uit teams die werkzaam zijn op de locaties Groningen, Enschede en Den Haag. Voor de afdeling in Groningen zoeken wij nieuwe klantadviseurs! Startdatum week 20 ( 14 mei 2018 ) en week 26 ( 25 juni 2018 )
Functieomschrijving
Heb jij de drive om onze klanten nog beter en gerichter te helpen? Voel jij je verantwoordelijk voor iedere klant en hebben de online en sociale kanalen geen geheimen voor jou? Reageer dan op onze vacature Klantadviseur!Als klantadviseur ben je hét aanspreekpunt en luisterend oor voor de klant. Je hebt het dan ook in je om jezelf eigenaar te maken van iedere klantvraag. Naast telefonisch klantcontact, nemen klanten steeds vaker contact met ons op via de online en sociale kanalen. Aantoonbare ervaring met het beantwoorden van klantvragen op deze manier is dan ook mooi meegenomen. En waar mogelijk wijs je de klant op selfservice toepassingen.Je bent verantwoordelijk voor het volledig, efficiënt en naar tevredenheid afhandelen van het klantcontact. Als de situatie er een keer om vraagt om buiten de gebaande paden te lopen, dan gebruik je gezond verstand om tot een menselijke oplossing te komen. Alle contacten registreer je in het CRM-systeem. Je werkt in teamverband, vindt collegialiteit belangrijk en draagt samen met je collegas op een proactieve wijze bij aan de teamdoelstellingen en het realiseren van je eigen resultaatafsprakenStart en salaris.De startdatum is in 20 of week 26 ( Geen vakantie in augustus mogelijk )Optie tot 28 30, 32 of 34 uur per week.Je start in die week met een fulltime training.De functie is gewaardeerd in schaal 5 van de CAO voor Zorgverzekeraars (€ 12,91 bruto per uur). Geinteresseerd? Mail je CV + motivatie naar [email protected] voor meer info: 050 302 87 20
Functie-eisen
Ervaring met klantcontact en binnen de (zorg)verzekeringswereld is een pré;Pro activiteit en overtuigingskracht; je herkent je in de woorden menselijk, voor elkaar en daadkrachtig. Hoge mate van zelfwerkzaamheid.Minimaal MBO4 + werk- en denkniveau.In het bezit van een diploma Wft Zorgverzekeringen of bereid om deze te halen ( Op kosten van Adecco ).Engels is een pré.Gevraagd opleidingsniveau: minimaal HBO.Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.Meer informatie is te verkrijgen bij Adecco Regio Groningen, telefoonnummer (050) 312 11 20. Referentienummer van deze vacature: 036201810005.