ID: 5558
Advertentie ID: #5558 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Customer Service Representative
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Voor het Dow Benelux Integrated Center B.V. in Terneuzen zijn wij op zoek naar Customer Service Representatives (CSR). Als CSR maak je deel uit van de Customer Service afdeling.
Bedrijfsomschrijving
Dow Benelux Integrated Center is een dochteronderneming van The Dow Chemical Company. Bij Dow Benelux werken dagelijks aan innovaties. Dit doen we door wetenschappelijke inzichten te combineren met onze technologische kennis. Zo leveren we duurzame bijdragen aan op het oplossen van de meest dringende problemen in de wereld zoals de behoefte aan schoon drinkwater, het opwekken van duurzame energie en het verbeteren van de landbouwproductiviteit.
De geschiedenis van Dow in de Benelux begint in 1955 met de opening van een handelskantoor. Inmiddels is Dow Benelux uitgegroeid tot een toonaangevende speler. Circa 2000 gedreven medewerkers werken vanuit 6 vestigingen en 20 fabrieken in Nederland en Belgie aan toonaangevende producten en oplossingen. De kunststoffen en chemicaliën die in de Benelux worden geproduceerd vinden hun weg naar klanten en markten in de hele wereld.
Het hart van Dow in de Benelux ligt in Terneuzen, Zeeuws-Vlaanderen. Dow Terneuzen is met 17 fabrieken en ongeveer 1700 medewerkers de op één na grootste productielocatie van the Dow Chemical Company. Als grootste werkgever van Zeeuws-Vlaanderen draagt Dow bij aan het economische en maatschappelijk succes van deze regio.
Functieomschrijving
Een typische dag op kantoor:
Voordat je je eerste kop koffie van de dag drinkt, zie je de eerste e-mails al verschijnen. Een klant uit Duitsland informeert je dat ze wachten met het lossen van hun vrachtwagen, omdat ze nog niet de juiste certificaten hebben ontvangen. Je zoekt het zo snel mogelijk op in het systeem en stuurt het naar de klant, zodat ze hun vrachtwagen kunnen lossen. Rond 10:00 uur heb je en koffiepauze met je team, waarin ideeën voor verbetering en ervaringen worden besproken. Een aantal klanten komen het DBIC bezoeken en samen met je teamleden ga je met hen lunchen. In de namiddag ga je met een nieuwe collega zitten die onlangs bij het team is gekomen. Je bent aangewezen als 'buddy' om al zijn vragen te beantwoorden en een mentor op het werk te zijn. Net voordat je de dag beëindigt, zie je een e-mail van een klant die vraagt om de beschikbaarheid van een product. Je neemt onmiddellijk contact op met je collega's van Scheduling om te controleren of het product beschikbaar is, zodat je de klant over de status kunt informeren. Enkele minuten later verschijnt de bestelling van de klant.
Functie-eisen
Als Customer Service Representative ben je het eerste aanspreekpunt van de klant. Je helpt de klant tijdens het hele orderproces, van orderinvoer en opvolgen van orders tot aan de levering van het product. Met jouw klantgerichte mentaliteit help je ons uitstekende diensten te leveren aan onze klanten wereldwijd, dag in, dag uit. Wij zouden graag ook het volgende van jou willen zien:
Het zou ook een groot voordeel zijn als je:
Arbeidsvoorwaarden
We bieden je een ervaring met veel plezier en energie in een professionele organisatie. Je kunt rekenen op:
Het betreft een langdurige fulltime functie. Reis- en evt. tunnelkosten worden vergoed. Verder bieden wij de mogelijkheid tot collectieve zorgverzekering. Om voor deze functie in aanmerking te komen willen we je vragen om te solliciteren met een Engelstalig CV en een Engelstalige motivatiebrief. Voor meer informatie over deze vacature, kun je contact opnemen met onze vestiging in Axel via 0115-562230.
Bedrijfsomschrijving
Dow Benelux Integrated Center is een dochteronderneming van The Dow Chemical Company. Bij Dow Benelux werken dagelijks aan innovaties. Dit doen we door wetenschappelijke inzichten te combineren met onze technologische kennis. Zo leveren we duurzame bijdragen aan op het oplossen van de meest dringende problemen in de wereld zoals de behoefte aan schoon drinkwater, het opwekken van duurzame energie en het verbeteren van de landbouwproductiviteit.
De geschiedenis van Dow in de Benelux begint in 1955 met de opening van een handelskantoor. Inmiddels is Dow Benelux uitgegroeid tot een toonaangevende speler. Circa 2000 gedreven medewerkers werken vanuit 6 vestigingen en 20 fabrieken in Nederland en Belgie aan toonaangevende producten en oplossingen. De kunststoffen en chemicaliën die in de Benelux worden geproduceerd vinden hun weg naar klanten en markten in de hele wereld.
Het hart van Dow in de Benelux ligt in Terneuzen, Zeeuws-Vlaanderen. Dow Terneuzen is met 17 fabrieken en ongeveer 1700 medewerkers de op één na grootste productielocatie van the Dow Chemical Company. Als grootste werkgever van Zeeuws-Vlaanderen draagt Dow bij aan het economische en maatschappelijk succes van deze regio.
Functieomschrijving
Een typische dag op kantoor:
Voordat je je eerste kop koffie van de dag drinkt, zie je de eerste e-mails al verschijnen. Een klant uit Duitsland informeert je dat ze wachten met het lossen van hun vrachtwagen, omdat ze nog niet de juiste certificaten hebben ontvangen. Je zoekt het zo snel mogelijk op in het systeem en stuurt het naar de klant, zodat ze hun vrachtwagen kunnen lossen. Rond 10:00 uur heb je en koffiepauze met je team, waarin ideeën voor verbetering en ervaringen worden besproken. Een aantal klanten komen het DBIC bezoeken en samen met je teamleden ga je met hen lunchen. In de namiddag ga je met een nieuwe collega zitten die onlangs bij het team is gekomen. Je bent aangewezen als 'buddy' om al zijn vragen te beantwoorden en een mentor op het werk te zijn. Net voordat je de dag beëindigt, zie je een e-mail van een klant die vraagt om de beschikbaarheid van een product. Je neemt onmiddellijk contact op met je collega's van Scheduling om te controleren of het product beschikbaar is, zodat je de klant over de status kunt informeren. Enkele minuten later verschijnt de bestelling van de klant.
Functie-eisen
Als Customer Service Representative ben je het eerste aanspreekpunt van de klant. Je helpt de klant tijdens het hele orderproces, van orderinvoer en opvolgen van orders tot aan de levering van het product. Met jouw klantgerichte mentaliteit help je ons uitstekende diensten te leveren aan onze klanten wereldwijd, dag in, dag uit. Wij zouden graag ook het volgende van jou willen zien:
- Je hebt een tenminste een MBO 2 diploma (NLQF 2 /EQF 2) met werkervaring of minimaal een MBO 3 (NLQF / EQF) diploma of gelijkwaardig. In dat geval is relevante ervaring geen vereiste;
- Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden in het Engels;
- Indien van toepassing ben je in het bezig van een geldige werkvergunning;
- Je bent een echte multitasker en teamspeler met sterke planning en organisatorische vaardigheden.
Het zou ook een groot voordeel zijn als je:
- Een extra taal spreekt, zoals Frans, Italiaans, Duits, Turks, Pools of Russisch;
- Ervaring of affiniteit hebt met SAP en Excel;
- Werkervaring hebt in een vergelijkbare positie binnen de Customer Service.
Arbeidsvoorwaarden
We bieden je een ervaring met veel plezier en energie in een professionele organisatie. Je kunt rekenen op:
- Voortdurende professionele en persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden;
- Een multiculturele omgeving met collega's uit heel de wereld;
- Een informatie en open werksfeer;
- Een focus op je welzijn, gezondheid en veiligheid;
- Een marktconform salaris.
Het betreft een langdurige fulltime functie. Reis- en evt. tunnelkosten worden vergoed. Verder bieden wij de mogelijkheid tot collectieve zorgverzekering. Om voor deze functie in aanmerking te komen willen we je vragen om te solliciteren met een Engelstalig CV en een Engelstalige motivatiebrief. Voor meer informatie over deze vacature, kun je contact opnemen met onze vestiging in Axel via 0115-562230.