ID: 4539
Advertentie ID: #4539 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Administratief Medewerker Klantonderzoek (Zakelijk)
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Deze bekende bank wil het huidige bankenlandschap in Nederland opnieuw vormgeven en oprecht de belangen van onze klanten voorop zetten door verantwoorde keuzes te maken in onze bedrijfsvoering. Heb jij het lef om mee te werken aan een omslag in de bankenwereld? Lees dan snel verder!
Functieomschrijving
Als medewerker houd je je hoofdzakelijk bezig met het uitvoeren, beoordelen en fiatteren van verzoeken van zakelijke klanten. Je begrijpt de uittreksels KvK, statuten en werking van de diverse rechtsvormen. Je verwerkt aanvragen in de betreffende systemen, binnen richtlijnen en procedures, gericht op een tijdige en juiste afhandeling. Controleren, fiatteren en analyseren van binnengekomen stukken voor handmatige verwerking van aanvragen internetbankieren, betaal- en spaarrekeningen en signaleren van onvolkomenheden behoren tot je takenpakket. Ook lever je een bijdrage aan een effectieve en efficiënte operatie.
Functie-eisen
Kennis van MS Officepakketten Een kritische blik Analytisch denk- en werkvermogen Je bent proactief en klantgericht Je hebt affiniteit met (administratieve) werkzaamheden, processen, planning en kunt goed prioriteiten stellen. Je past je snel aan bij (tijdelijke) veranderingen Minimaal een MBO + diploma, niveau 4 of HBO werk en denk niveau Beschikbaarheid op basis van 5 werkdagen (minimaal 36 uur) Pre WFT Basis (anders binnen 3 maanden na start van de opdracht)Salaris is 12,90 en vakantie in juli en augustus is helaas niet mogelijk.Gevraagd opleidingsniveau: minimaal MBO.Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.Meer informatie is te verkrijgen bij Adecco Regio Utrecht, telefoonnummer (030) 233 01 30. Referentienummer van deze vacature: 255201726002.
Deze bekende bank wil het huidige bankenlandschap in Nederland opnieuw vormgeven en oprecht de belangen van onze klanten voorop zetten door verantwoorde keuzes te maken in onze bedrijfsvoering. Heb jij het lef om mee te werken aan een omslag in de bankenwereld? Lees dan snel verder!
Functieomschrijving
Als medewerker houd je je hoofdzakelijk bezig met het uitvoeren, beoordelen en fiatteren van verzoeken van zakelijke klanten. Je begrijpt de uittreksels KvK, statuten en werking van de diverse rechtsvormen. Je verwerkt aanvragen in de betreffende systemen, binnen richtlijnen en procedures, gericht op een tijdige en juiste afhandeling. Controleren, fiatteren en analyseren van binnengekomen stukken voor handmatige verwerking van aanvragen internetbankieren, betaal- en spaarrekeningen en signaleren van onvolkomenheden behoren tot je takenpakket. Ook lever je een bijdrage aan een effectieve en efficiënte operatie.
Functie-eisen
Kennis van MS Officepakketten Een kritische blik Analytisch denk- en werkvermogen Je bent proactief en klantgericht Je hebt affiniteit met (administratieve) werkzaamheden, processen, planning en kunt goed prioriteiten stellen. Je past je snel aan bij (tijdelijke) veranderingen Minimaal een MBO + diploma, niveau 4 of HBO werk en denk niveau Beschikbaarheid op basis van 5 werkdagen (minimaal 36 uur) Pre WFT Basis (anders binnen 3 maanden na start van de opdracht)Salaris is 12,90 en vakantie in juli en augustus is helaas niet mogelijk.Gevraagd opleidingsniveau: minimaal MBO.Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.Meer informatie is te verkrijgen bij Adecco Regio Utrecht, telefoonnummer (030) 233 01 30. Referentienummer van deze vacature: 255201726002.