ID: 4102
Advertentie ID: #4102 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Support medewerker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Het bedrijf is werkzaam in de ICT en zorgt voor oplossingen voor ondernemingen waarbij financiële
markten belangrijk zijn voor de bedrijfsvoering. Het is een open en informele organisatie waarbij iedereen zichzelf kan zijn.
Functieomschrijving
Voor een opdrachtgever in Amersfoort zijn wij op zoek naar een fulltime support medewerker. Als fulltime support medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klant. Je analyseert, prioriteert en beantwoordt de vragen van klanten op software en hardware gebied. Ben jij een teamplayer en luister je goed naar de klant? Ben jij de servicegerichte persoonlijkheid die dolgraag meer ervaring op wil doen in de IT branche in een functie die nooit zal vervelen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Werkzaamheden:
Het schrijven van werkinstructies en handleidingen, contact met leveranciers en soms testen maken onderdeel uit van je functie. Zo ben je een zeer belangrijke schakel tussen onze klanten met hun wensen met betrekking tot de software en onze eigen R&D afdeling. Dit met als doel onze software verder te verbeteren en om er voor te zorgen dat de functionaliteit van de software mee ontwikkelt met de vraag uit de markt. Naast 1ste lijns werkzaamheden, die je hoofdtaak omvatten, ondersteun je een enkele sales medewerker bij de dagelijkse werkzaamheden zoals het maken van offertes, afspraken en het up to date houden van het CRM systeem. Service is daarbij het visitekaartje van ons bedrijf. Het is erg belangrijk om onze eindklant tevreden te stellen. De ervaringen van klanten zijn onze leermomenten.
Functie-eisen
Wat heb jij in huis?
Minimaal 1 tot 3 jaar werkervaring
Afgeronde opleiding op MBO+ niveau
Kennis van de IT (Netwerken, SQL, Webservices (ISS))
Kennis van Windows en Windows Server 2008 en 2012
Kennis van hard- en software
Goede analytische en communicatieve eigenschappen in het Nederlands en Engels
Zelfstandige, proactieve, oplossingsgerichte en gestructureerde werker die ook in teamverband
goed uit de voeten kan
Commerciële inslag
Kunnen schakelen tussen twee producten met hun specifieke functionaliteiten
Bij voorkeur woon je in de omgeving van Amersfoort
Arbeidsvoorwaarden
Je komt direct in dienst bij onze opdrachtgever na een succesvolle selectieronde. Je komt te werken in een prettige, dynamische werkomgeving, in een zelfstandige en verantwoordelijke functie. Je krijgt goede primaire, secundaire arbeidsvoorwaarden en de mogelijkheden tot het volgen van opleidingen.
Het bedrijf is werkzaam in de ICT en zorgt voor oplossingen voor ondernemingen waarbij financiële
markten belangrijk zijn voor de bedrijfsvoering. Het is een open en informele organisatie waarbij iedereen zichzelf kan zijn.
Functieomschrijving
Voor een opdrachtgever in Amersfoort zijn wij op zoek naar een fulltime support medewerker. Als fulltime support medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klant. Je analyseert, prioriteert en beantwoordt de vragen van klanten op software en hardware gebied. Ben jij een teamplayer en luister je goed naar de klant? Ben jij de servicegerichte persoonlijkheid die dolgraag meer ervaring op wil doen in de IT branche in een functie die nooit zal vervelen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Werkzaamheden:
Het schrijven van werkinstructies en handleidingen, contact met leveranciers en soms testen maken onderdeel uit van je functie. Zo ben je een zeer belangrijke schakel tussen onze klanten met hun wensen met betrekking tot de software en onze eigen R&D afdeling. Dit met als doel onze software verder te verbeteren en om er voor te zorgen dat de functionaliteit van de software mee ontwikkelt met de vraag uit de markt. Naast 1ste lijns werkzaamheden, die je hoofdtaak omvatten, ondersteun je een enkele sales medewerker bij de dagelijkse werkzaamheden zoals het maken van offertes, afspraken en het up to date houden van het CRM systeem. Service is daarbij het visitekaartje van ons bedrijf. Het is erg belangrijk om onze eindklant tevreden te stellen. De ervaringen van klanten zijn onze leermomenten.
Functie-eisen
Wat heb jij in huis?
Minimaal 1 tot 3 jaar werkervaring
Afgeronde opleiding op MBO+ niveau
Kennis van de IT (Netwerken, SQL, Webservices (ISS))
Kennis van Windows en Windows Server 2008 en 2012
Kennis van hard- en software
Goede analytische en communicatieve eigenschappen in het Nederlands en Engels
Zelfstandige, proactieve, oplossingsgerichte en gestructureerde werker die ook in teamverband
goed uit de voeten kan
Commerciële inslag
Kunnen schakelen tussen twee producten met hun specifieke functionaliteiten
Bij voorkeur woon je in de omgeving van Amersfoort
Arbeidsvoorwaarden
Je komt direct in dienst bij onze opdrachtgever na een succesvolle selectieronde. Je komt te werken in een prettige, dynamische werkomgeving, in een zelfstandige en verantwoordelijke functie. Je krijgt goede primaire, secundaire arbeidsvoorwaarden en de mogelijkheden tot het volgen van opleidingen.