ID: 11237
Advertentie ID: #11237 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Front Office medewerker Claims | Rotterdam
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Bij CED werken we elke dag aan waarde voor onze klanten. Maar wij willen ook van waarde zijn voor onze medewerkers. Daarom krijg je bij ons alle ruimte om jezelf te ontwikkelen en om mee te denken over hoe we onze klanten nog beter kunnen helpen bij alle mogelijke gebeurtenissen rond bezit, mobiliteit en vitaliteit. En dat alles binnen een bijzonder aangenaam werkklimaat. Jouw bijdrage aan de tevredenheid van onze klanten waarderen we met uiteenlopende kansen voor groei, met een marktconform salaris en met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functieomschrijving
CED biedt een opleidingstraject van een jaar aan waarin jij de mogelijkheid krijgt je stapsgewijs te ontwikkelen naar een schadebehandelaar.
Wij zoeken hiervoor 5 enthousiaste kandidaten voor!
Als Front Office Medewerker Claims ben je het eerste aanspreekpunt voor hun klanten. Je beantwoordt eerste lijns vragen telefonisch en online via WhatsApp of email en leert intussen alles over het schadevak. Wanneer je ambitie hier ligt kun je vanuit deze positie doorgroeien naar schadebehandelaar.
Het Team National Claims handelt voor een verscheidenheid aan opdrachtgevers schades af in verschillende IT systemen. Naast systemen van opdrachtgevers werken we in het in eigen huis ontwikkelde platform CED Connect Claims.
Opdrachtgevers zijn onder andere verzekeraars, volmachten, leasemaatschappijen en overheden.
De afdeling en de manier waarop zij werkt is continue in ontwikkeling. Het doel is om dé standaard voor schadeafhandeling in de markt te zijn. Digitaal waar het kan, persoonlijk waar het moet.
Functie-eisen
Wat vragen wij van jouw?
Ambitie om je te ontwikkelen naar schadebehandelaar
HBO werk- en denkniveau;
WFT Basis (of bereid dit binnen een maand na indiensttreding te halen);
WFT Particulier (of bereid dit binnen een maand na indiensttreding te halen);
Leergang schadebehandelaar Motorrijtuigen (of bereid dit binnen 6 maanden na indiensttreding te halen).
Je bent flexibel om tussen Capelle en Amsterdam te reizen.
Je werkt 3 maanden in Amsterdam, 3 maanden in Capelle, 3 maanden extern en 3 maanden afhankelijk van de opdracht.
De eerste 3 maanden geen vakanties hebben ingepland staan.
Per direct of 1 mei beschikbaar zijn.
Daarnaast beschik je over de volgende competenties:
Klantgerichtheid
Resultaatgerichtheid
Verantwoordelijkheid nemen
Samenwerken
Functionele competenties:
Prioriteiten stellen
Probleemoplossend vermogen
Mondelinge en schriftelijke communicatie
Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure. Een referentiecheck kan gedurende de selectieperiode plaatsvinden. Voor benoeming is een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.
Arbeidsvoorwaarden
Wat bieden wij:
Een baan voor minimaal een jaar
Doorgroeimogelijkheden
Het behalen van de WTF's
Salaris tussen de €1700- €2000 bruto per maand op basis van 40 uur week. Dit is ook afhankelijk van werkervaring en opleiding
8% vakantiegeld
Reiskostenvergoeding
Bij CED werken we elke dag aan waarde voor onze klanten. Maar wij willen ook van waarde zijn voor onze medewerkers. Daarom krijg je bij ons alle ruimte om jezelf te ontwikkelen en om mee te denken over hoe we onze klanten nog beter kunnen helpen bij alle mogelijke gebeurtenissen rond bezit, mobiliteit en vitaliteit. En dat alles binnen een bijzonder aangenaam werkklimaat. Jouw bijdrage aan de tevredenheid van onze klanten waarderen we met uiteenlopende kansen voor groei, met een marktconform salaris en met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functieomschrijving
CED biedt een opleidingstraject van een jaar aan waarin jij de mogelijkheid krijgt je stapsgewijs te ontwikkelen naar een schadebehandelaar.
Wij zoeken hiervoor 5 enthousiaste kandidaten voor!
Als Front Office Medewerker Claims ben je het eerste aanspreekpunt voor hun klanten. Je beantwoordt eerste lijns vragen telefonisch en online via WhatsApp of email en leert intussen alles over het schadevak. Wanneer je ambitie hier ligt kun je vanuit deze positie doorgroeien naar schadebehandelaar.
Het Team National Claims handelt voor een verscheidenheid aan opdrachtgevers schades af in verschillende IT systemen. Naast systemen van opdrachtgevers werken we in het in eigen huis ontwikkelde platform CED Connect Claims.
Opdrachtgevers zijn onder andere verzekeraars, volmachten, leasemaatschappijen en overheden.
De afdeling en de manier waarop zij werkt is continue in ontwikkeling. Het doel is om dé standaard voor schadeafhandeling in de markt te zijn. Digitaal waar het kan, persoonlijk waar het moet.
Functie-eisen
Wat vragen wij van jouw?
Ambitie om je te ontwikkelen naar schadebehandelaar
HBO werk- en denkniveau;
WFT Basis (of bereid dit binnen een maand na indiensttreding te halen);
WFT Particulier (of bereid dit binnen een maand na indiensttreding te halen);
Leergang schadebehandelaar Motorrijtuigen (of bereid dit binnen 6 maanden na indiensttreding te halen).
Je bent flexibel om tussen Capelle en Amsterdam te reizen.
Je werkt 3 maanden in Amsterdam, 3 maanden in Capelle, 3 maanden extern en 3 maanden afhankelijk van de opdracht.
De eerste 3 maanden geen vakanties hebben ingepland staan.
Per direct of 1 mei beschikbaar zijn.
Daarnaast beschik je over de volgende competenties:
Klantgerichtheid
Resultaatgerichtheid
Verantwoordelijkheid nemen
Samenwerken
Functionele competenties:
Prioriteiten stellen
Probleemoplossend vermogen
Mondelinge en schriftelijke communicatie
Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure. Een referentiecheck kan gedurende de selectieperiode plaatsvinden. Voor benoeming is een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.
Arbeidsvoorwaarden
Wat bieden wij:
Een baan voor minimaal een jaar
Doorgroeimogelijkheden
Het behalen van de WTF's
Salaris tussen de €1700- €2000 bruto per maand op basis van 40 uur week. Dit is ook afhankelijk van werkervaring en opleiding
8% vakantiegeld
Reiskostenvergoeding