ID: 10548
Advertentie ID: #10548 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Customer Service Analyst | Full time | Dublin
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Wat vragen wij van jou?
- Je kunt snel werken, kritisch nadenken, probleem oplossend denken en de mogelijkheid om snel te schakelen
- Je kan je aanpassen aan het bedrijf dat je helpt om zo het juiste advies te geven en ze te laten groeien op advertentie platformen
- Professionele klantenservice vaardigheden en hier passie voor hebben
- Verkoop en klantgerichte mind set
- Je bent goed in Multi-tasken en werken onder druk
- Bekend met online adverteren van producten en social media
Functieomschrijving
Ben jij iemand die alles met enthousiasme en passie benadert en dit ook meeneemt tijdens zijn werk? Altijd al voor een groot bedrijf willen werken en de visie van dit bedrijf uitdragen? Wij zijn namelijk op zoek naar customer service medewerkers voor een groot bedrijf uit de Fortune 500!
Customer service houdt bij dit bedrijf in dat je probleem oplossend bent en passie hebt voor het helpen van anderen om betere resultaten te behalen. Je komt in een dynamische omgeving terecht dat team gericht werkt. Het is dus belangrijk dat je goed kunt werken in een team! Het bedrijf heeft een vestiging in Dublin en Lissabon, dus de uitdaging in het buitenland moet je ook willen aangaan.
Functie-eisen
Maar hoe ziet je takenpakket er precies uit?
- Je helpt MKB bedrijven in Europa via de chat, e-mail en telefoon
- Je biedt product en hulpmiddelondersteuning om de gehele ervaring van de klant te verbeteren en je stimuleert de besteding van producten
- Je kunt verschillende trends en problemen identificeren waar MKB bedrijven tegenaan lopen
- Je bent verantwoordelijk om MKB bedrijven te helpen bij het behalen van resultaten door middel van hun marketing campagne. Voorbeelden hiervan zijn consultatie, educatie en het laten zien wat de waarde van adverteren op de juiste manier is
- Het geven van productinzichten en feedback geven op de producten van klanten
Arbeidsvoorwaarden
Harde eisen:
- Afgeronde HBO opleiding in de richting van Marketing, Economie of IT
- MBO4 diploma meet werkervaring in de richting marketing of technologie
- Vloeiend in Engels en Nederlands of Duits
- Goede grammatica en spelling skills
- Ervaring met HTML, CSS, JavaScript en Data Optimization is een pré
Wat bieden wij jou?
- Een marktconform salaris
- Een dynamische werkomgeving en een leuk team
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
Wat vragen wij van jou?
- Je kunt snel werken, kritisch nadenken, probleem oplossend denken en de mogelijkheid om snel te schakelen
- Je kan je aanpassen aan het bedrijf dat je helpt om zo het juiste advies te geven en ze te laten groeien op advertentie platformen
- Professionele klantenservice vaardigheden en hier passie voor hebben
- Verkoop en klantgerichte mind set
- Je bent goed in Multi-tasken en werken onder druk
- Bekend met online adverteren van producten en social media
Functieomschrijving
Ben jij iemand die alles met enthousiasme en passie benadert en dit ook meeneemt tijdens zijn werk? Altijd al voor een groot bedrijf willen werken en de visie van dit bedrijf uitdragen? Wij zijn namelijk op zoek naar customer service medewerkers voor een groot bedrijf uit de Fortune 500!
Customer service houdt bij dit bedrijf in dat je probleem oplossend bent en passie hebt voor het helpen van anderen om betere resultaten te behalen. Je komt in een dynamische omgeving terecht dat team gericht werkt. Het is dus belangrijk dat je goed kunt werken in een team! Het bedrijf heeft een vestiging in Dublin en Lissabon, dus de uitdaging in het buitenland moet je ook willen aangaan.
Functie-eisen
Maar hoe ziet je takenpakket er precies uit?
- Je helpt MKB bedrijven in Europa via de chat, e-mail en telefoon
- Je biedt product en hulpmiddelondersteuning om de gehele ervaring van de klant te verbeteren en je stimuleert de besteding van producten
- Je kunt verschillende trends en problemen identificeren waar MKB bedrijven tegenaan lopen
- Je bent verantwoordelijk om MKB bedrijven te helpen bij het behalen van resultaten door middel van hun marketing campagne. Voorbeelden hiervan zijn consultatie, educatie en het laten zien wat de waarde van adverteren op de juiste manier is
- Het geven van productinzichten en feedback geven op de producten van klanten
Arbeidsvoorwaarden
Harde eisen:
- Afgeronde HBO opleiding in de richting van Marketing, Economie of IT
- MBO4 diploma meet werkervaring in de richting marketing of technologie
- Vloeiend in Engels en Nederlands of Duits
- Goede grammatica en spelling skills
- Ervaring met HTML, CSS, JavaScript en Data Optimization is een pré
Wat bieden wij jou?
- Een marktconform salaris
- Een dynamische werkomgeving en een leuk team
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling