ID: 10549
Klantenservice medewerk Chat | Suriname |
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Geen zorgen, op het kantoor staat de airco gewoon aan!
In je vrije tijd kun je genieten van de adembenemende natuur van Suriname of kun je op avontuur naar buurlanden Frans Guyana, Brazilië of Curaçao die op steenworp afstand liggen. Het levensonderhoud is over het algemeen minder duur dan in Nederland. Een drankje kost zon 6.00 SRD (80 eurocent) en een kilo sinaasappelen zon 7.50 SRD (95 eurocent).
Functieomschrijving
Het Facebook Messenger team van Samsung Benelux is dagelijks actief op internet en communiceert namens Samsung rechtstreeks met de klant via Facebook Messenger. De communicatie is to-the-point en transparant. Als lid van het Facebook Messenger team draag jij dagelijks bij aan het bewaken en verbeteren van de online reputatie van Samsung. In deze creatieve en professionele baan, speel je met woorden om de betrokkenheid van Samsung bij de klant te vergroten.
Je bent servicegericht en problemen oplossen is echt jouw ding. Ook je taalvaardigheid is subliem. Dan zoekt Teleperformance (Zoetermeer) jou als servicegerichte medewerker met feeling voor social media, community én taal. Jij geeft het social media team dat de online service van Samsung Electronics Benelux een stevige impuls. Gaat jouw hart hier sneller van kloppen, dan ben jij misschien wel de kandidaat die we zoeken!
Je gaat actief de dialoog aan om de klant te helpen met uiteenlopende vragen over producten of diensten.
Je hebt contact met specialisten van verschillende interne afdelingen zodat de informatie die je via social media naar de klant communiceert 100% accuraat en van hoog niveau is.
Je neemt alleen genoegen met 100% customer satisfaction op de social media kanalen van Samsung.
Je bent mede verantwoordelijk voor een goede (online) reputatie van Samsung.
Functie-eisen
Je hebt een sterke affiniteit met consumentenelektronica en mobiele technologie.
Je hebt veel empathisch vermogen en kan dit schriftelijk goed overbrengen. Je vindt mensen helpen en problemen oplossen ook echt leuk.
Je denkt out of the box om nieuwe ideeën toe te passen en/of te reageren op de klanten.
Je hebt ervaring met social media en ervaring in het gebruik van meerdere platformen, waaronder in ieder geval Facebook. Ook in je privéleven speelt social media een belangrijke rol.
Je bent bereid om avond- en weekenddiensten te werken.
Je hebt een talenknobbel (NL, ENG, Frans is een pré) en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden. Je kunt snel, professioneel en creatief berichten beantwoorden met commercieel belang
Arbeidsvoorwaarden
The Caribbean Experience is een unieke kans voor jou! Volledig verzorgt een nieuwe uitdaging aangaan met een (bij)baan die we in Nederland al aftikken. Wij regelen de reis en zorgen ervoor dat een volledig ingerichte studio snel jouw nieuwe thuis wordt. De papierwinkel die erbij komt kijken, moet je zelf regelen, maar wij begeleiden jou waar we kunnen. Wat jij verder moet doen? Ongeveer 9 uur vliegen naar een mooie bestemming en een jaar commitment aan ons geven. Prima deal toch?
Je begint met werken in Zoetermeer. Even 3 maanden wennen aan elkaar.
Vanaf het eerste moment word je betaald voor je inzet.
Natuurlijk vergoeden wij je reiskosten.
Je volgt een fulltime training van 2 weken in Zoetermeer, lekker overdag.
Een trainer maakt je specialist.
Na de training, breng je jouw creativiteit ruim 3 maanden in de praktijk in Zoetermeer.
Jij start aan deze uitdaging op 22 januari.
Geen zorgen, op het kantoor staat de airco gewoon aan!
In je vrije tijd kun je genieten van de adembenemende natuur van Suriname of kun je op avontuur naar buurlanden Frans Guyana, Brazilië of Curaçao die op steenworp afstand liggen. Het levensonderhoud is over het algemeen minder duur dan in Nederland. Een drankje kost zon 6.00 SRD (80 eurocent) en een kilo sinaasappelen zon 7.50 SRD (95 eurocent).
Functieomschrijving
Het Facebook Messenger team van Samsung Benelux is dagelijks actief op internet en communiceert namens Samsung rechtstreeks met de klant via Facebook Messenger. De communicatie is to-the-point en transparant. Als lid van het Facebook Messenger team draag jij dagelijks bij aan het bewaken en verbeteren van de online reputatie van Samsung. In deze creatieve en professionele baan, speel je met woorden om de betrokkenheid van Samsung bij de klant te vergroten.
Je bent servicegericht en problemen oplossen is echt jouw ding. Ook je taalvaardigheid is subliem. Dan zoekt Teleperformance (Zoetermeer) jou als servicegerichte medewerker met feeling voor social media, community én taal. Jij geeft het social media team dat de online service van Samsung Electronics Benelux een stevige impuls. Gaat jouw hart hier sneller van kloppen, dan ben jij misschien wel de kandidaat die we zoeken!
Je gaat actief de dialoog aan om de klant te helpen met uiteenlopende vragen over producten of diensten.
Je hebt contact met specialisten van verschillende interne afdelingen zodat de informatie die je via social media naar de klant communiceert 100% accuraat en van hoog niveau is.
Je neemt alleen genoegen met 100% customer satisfaction op de social media kanalen van Samsung.
Je bent mede verantwoordelijk voor een goede (online) reputatie van Samsung.
Functie-eisen
Je hebt een sterke affiniteit met consumentenelektronica en mobiele technologie.
Je hebt veel empathisch vermogen en kan dit schriftelijk goed overbrengen. Je vindt mensen helpen en problemen oplossen ook echt leuk.
Je denkt out of the box om nieuwe ideeën toe te passen en/of te reageren op de klanten.
Je hebt ervaring met social media en ervaring in het gebruik van meerdere platformen, waaronder in ieder geval Facebook. Ook in je privéleven speelt social media een belangrijke rol.
Je bent bereid om avond- en weekenddiensten te werken.
Je hebt een talenknobbel (NL, ENG, Frans is een pré) en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden. Je kunt snel, professioneel en creatief berichten beantwoorden met commercieel belang
Arbeidsvoorwaarden
The Caribbean Experience is een unieke kans voor jou! Volledig verzorgt een nieuwe uitdaging aangaan met een (bij)baan die we in Nederland al aftikken. Wij regelen de reis en zorgen ervoor dat een volledig ingerichte studio snel jouw nieuwe thuis wordt. De papierwinkel die erbij komt kijken, moet je zelf regelen, maar wij begeleiden jou waar we kunnen. Wat jij verder moet doen? Ongeveer 9 uur vliegen naar een mooie bestemming en een jaar commitment aan ons geven. Prima deal toch?
Je begint met werken in Zoetermeer. Even 3 maanden wennen aan elkaar.
Vanaf het eerste moment word je betaald voor je inzet.
Natuurlijk vergoeden wij je reiskosten.
Je volgt een fulltime training van 2 weken in Zoetermeer, lekker overdag.
Een trainer maakt je specialist.
Na de training, breng je jouw creativiteit ruim 3 maanden in de praktijk in Zoetermeer.
Jij start aan deze uitdaging op 22 januari.