ID: 2494
ICT Servicedesk Medewerker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Centraal bij Maandag staan plezier in het werk, professionaliteit en inzet. Niet voor niets heten we Maandag. Die dag staat symbool voor een frisse start van de week. Begrippen die de cultuur typeren zijn: zelfstandig, initiatiefrijk en een tikje brutaal. Professionals die door ons worden bemiddeld passen in deze cultuur. Maandag stelt zich dan ook op als gelijkwaardige partner en loopbaanadviseur.
Functiebeschrijving
ICT Servicedesk Medewerker opgelet!
Voor een Gemeente in de regio Rotterdam zoek ik een ICT Servicedesk medewerker.
In verband met het project TOP werken (Tijd- en Plaats onafhankelijk Werken) zoek ik een medewerker Servicedesk/ICT Beheer die de brug slaat tussen de Servicedesk ICT (1e lijn) en de systeembeheerders (2e lijn). Naast het oppakken van 1e lijns meldingen ben je ook verantwoordelijk voor meer complexen vragen. Deze meldingen worden vaak vanuit de 1e lijn naar de 2e lijn doorgezet. Je bent (mede) verantwoordelijk voor de correcte afhandeling van deze vragen. Uiteraard gebeurt dit in goede samenwerking en afstemming met zowel de servicedesk medewerkers als met de systeembeheerders.
Je bent samen met de andere servicedeskmedewerkers, het eerste aanspreekpunt voor de medewerkers in de organisatie in geval van problemen met of vragen over de IT-Infrastructuur. Mede verantwoordelijk voor het afhandelen en bewaken van ICT meldingen in TOPdesk. Je ondersteunt de gebruikers door het oplossen van problemen en adviseert hun m.b.t. een juist gebruik van de beschikbare ICT middelen. Je signaleert knelpunten en komt , waar mogelijk, zelf met verbetervoorstellen. Je biedt ondersteuning aan de systeembeheerders door de meer complexe meldingen die (bijvoorbeeld vanwege doorlooptijd of kennisniveau) vanuit de 1e lijn doorgezet worden naar de 2e lijn, op te pakken.
Functie-eisen
- Afgeronde ICT-beheer opleiding op MBO-4 niveau
- Kennis en ervaring in het beheer van Windows7 en Windows Server 2012 of hoger (Active Directory)
- Kennis en ervaring met Exchange Server 2012, MS Office 2013 (of vergelijkbaar)
- Minimaal 2 jaar (recente) werkervaring in een vergelijkbare functie
- Ervaring in het beheer en gebruik van TOPDesk (Helpdesk informatiesysteem)
- Ervaring in het werken met RES Workspace Manager
- Ervaring met Mitel . MiCollab client is een pré
- Ervaring in een vergelijkbare functie bij de (lokale) overheid is een pré
- Ervaring in het beheer en ondersteuning van iPhones en iPads is een pré
Arbeidsvoorwaarden
Maandag detacheert hoger opgeleide professionals binnen de non-profit sector. Dit doen we in de gezondheidszorg, in het onderwijs en binnen de overheid. Bij Maandag zijn persoonlijke wensen op het gebied van arbeidsvoorwaarden vanzelfsprekend. In een passend werkklimaat functioneer je per slot van rekening het best en kom je sneller vooruit. Kortom: passende en goede arbeidsvoorwaarden stemmen onze opdrachtgevers en professionals tevreden. Binnen de gegeven marges geef je zelf de werkrelatie aan die het beste bij jou past, waaronder de arbeidsvorm. Je hebt bij ons de mogelijkheid van een periodecontract, een vast dienstverband of een projectgebonden contract. De mogelijkheden en arbeidsvoorwaarden bespreek je met je recruiter. Voor alle contractvormen geldt een passende honorering.
Meer informatie
Ben je geïnteresseerd in deze functie? Solliciteer dan direct door op de button te klikken, of neem voor meer informatie contact op met Maandag®: +3110 - 750 6026