HR Frontoffice medewerker gezocht voor KLM op Schiphol-Oost
Omschrijving
Als HR Frontoffice medewerker werk je samen met een team van professionals aan het beantwoorden van alle interne vragen. KLM telt inmiddels 28.000 medewerkers, waarvan mensen bij jou terecht komen omdat ze vastlopen in het KLM systeem voor het invoeren van vrije dagen, zich ziek willen melden en persoonlijke gegevens willen wijzigen. Dit is waar jij met een team van 4 collega's samen de eerste lijn verzorgd. Jij helpt de medewerker zo goed mogelijk met hun vragen. Mocht de vraag te inhoudelijk worden over specifieke HR vragen dan kun je de medewerker door verbinden met de Backoffice afdeling, zij bevinden zich aan de andere kant van de afdeling. Waar een team van +/- 50 collega's jou telefoontje doorgeschakeld krijgen. Deze vraagstukken gan dan vaak over: afwezigheid, ouderschapsverlof, huwelijkcontracten/partnerschapcontracten, betalingen, bonussen en borggeld.
Je werkt in een klein team waarin veel zelfstandigheid wordt vereist. Je werkt met verschillende systemen te gelijker tijd samen, denkende aan de volgende programma: SAP, MyHR en een ticket trasher systeem.
Handigheid met computers is één must en kennis van SAP is een pré. Zodat je direct aan de slag kan gaan bij KLM. Er wordt een contract van 6 maanden aangeboden waarna verlenging mogelijk is na goed functioneren. Je komt bij YoungCapital op contract. De kans dat je daarna bij KLM op contract komt is klein. De werkzaamheden bieden je een mooi opstapje om verder door te groeien binnen de HR wereld en/of binnen KLM.
Wat wij bieden:
- Salaris indicatie +/- bruto €11,94 per uur.
- Reiskostenvergoeding €0,09 per/km of €9,- per dag met het OV.
- Een leuke club collega's.
- Ervaring bij toonaangevende luchtvaartmaatschappij.
- Een dynamische werkomgeving.
Wat wij vragen:
- Minimaal afgeronde mbo-opleiding
- Minimaal afgeronde mbo-opleiding
- Minimaal 1 jaar HR ervaring en kennis van SAP of vergelijkbaar systeem.
- Klantgericht, flexibel, accuraat, stressbestendig, goede communicatieve vaardigheden en het tonen van initiatief.
- 40 uur beschikbaar per week (32 uur niet beschikbaar).
- Beschikbaar voor minimaal 1 jaar (contract op basis van 6 maanden).
- Communicatief vaardig (goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal).
Het KLM HR Shared Service Center (SSC) is de afdeling waar ongeveer 50 collega’s (inclusief support office) van de Backoffice en 4 medewerkers van de frontoffice verantwoordelijk zijn voor het verwerken van alle mutaties die leiden tot de juiste uitbetaling van het salaris van alle 28.000 medewerkers binnen KLM. Alle administratieve handelingen van de HR processen zijn bij het SSC ondergebracht. Zoals o.a. ouderschapsverlof, contractwijzigingen en non activiteit. Ook valt onder deze afdeling de verlofadministratie van het hoofdkantoor en ook wordt de Asian Cabin Crew HR administratie bij deze afdeling ondergebracht.
Solliciteren Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!